Generelt
Nedenstående abonnementsbetingelser gælder for alle abonnementer købt hos hudplejeonline.dk. Når du køber et abonnement eller andre varer/ydelser, accepterer du samtidig vores generelle handelsbetingelser.
Betaling og fornyelse
Betaling for abonnementsordrer reserveres på dit betalingskort på leveringsdagen og hæves umiddelbart efter ordren er afsendt. Alle abonnementer fornys automatisk, medmindre andet er oplyst. Vi trækker pengene i dit valgte interval og altid
samtidig med at varerne afsendes.
Træk på dit kort
Hvis du får et nyt kort, bedes du sende os de nye
kortoplysninger.
Vi sletter selvfølgelig de gamle.
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi
trækker et beløb på dit kort.
Du kan også gøre
indsigelse hos din kortudbyder (typisk din bank), hvis du opdager, at der er
blevet hævet beløb, du ikke har givet tilladelse til. Du skal gøre indsigelse
hurtigst muligt og senest 8 uger efter betalingen, med mindre der er aftalt
andet.
Ændringer til abonnement eller stamdata
Som abonnementskunde kan du lave ændringer eller opsige dit abonnement ved at kontakte os.
Levering
Når du køber et abonnement vælger du din foretrukne leveringsmetode blandt tilgængelige leveringsmetoder. Vi forbeholder os ret til at sende ordrer via andre kanaler/fragtmænd, forudsat leveringstidspunkt, lokation og andre forhold matcher den gamle leveringsmetode. Hentes pakken ikke i
pakkeshoppen, og skyldes dette en fortrydelse fratrækker vi de reelle
omkostninger for returfragten i tilbagebetalingen. Skyldes det ikke en
fortrydelse og ønsker du pakken tilsendt igen, betaler du for returfragten for
den er sendt tilbage til os, samt for at pakken sendes igen
Leveringsdato og frekvens
Vi vil altid bestræbe os på at levere dine ordrer på aftalt tidspunkt. Vi forbeholder os dog retten til at udskyde eller fremskynde en ordre med få dage såfremt logistiske forhold gør det fordelagtigt. I disse tilfælde vil vi bestræbe os på at oplyse dig i god tid.
Fortrydelsesret ved abonnement
Når du køber et abonnement, har du 14 dages fortrydelsesret.
Som forbruger har du 14 dages
fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage
efter den dag, du har modtaget din første levering. Fristen indebærer, at du
har 14 dage fra leveringstidspunktet til at give os besked om, at du vil
fortryde.
Du kan sende en e-mail til (indsæt
mailadresse) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder
nederst i abonnementsbetingelserne.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil
fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal
selv betale for, at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der
opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender retur
Hvis varen har mistet værdi, og det
skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for
at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en
del af købsbeløbet tilbage.
Beløbet, du kan få tilbage, afhænger af
varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan
få fragtomkostningerne tilbage.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine
penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter
for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, senest 14 dage fra den
dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme
betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi
har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret
den.
Vi modtager kun pakker, som sendes
direkte til adressen.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering
af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager
ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt
efter leveringen.
Hvis der er noget galt med abonnementet
Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet, kan du kontakte os på info@hudplejeonline.dk
Opsigelse
Abonnementer betales, når varen sendes, indtil de opsiges. Abonnementer kan opsiges ved at logge ind på din profil eller kontakte os via e-mail. Der er ingen bilding og du kan opsige når som helst.
Oplysning om klagemuligheder Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Susanne på info@hudplejeonline.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Ændringer og forbehold
Vi
tager forbehold for Force Majeure og vi er kun ansvarlige så længe det følger
af dansk rets ufravigelige regler.
Såfremt prisen for dit abonnement ændres vil du blive adviseret i god tid, med mulighed for at opsige dit abonnement før ændringen træder i kraft.
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis
fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Hudplejeonline.dk
Knoldeflodvej 96
6800 Varde
Info@hudplejeonline.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre
fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende
varer/tjenesteydelser:
__________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________ Modtaget
den: _______________________________
Forbrugerens navn:
______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse:
___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift:
_________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 30.04.2024