Brug koden "fødselsdag3" og spar 20% på ikke i forvejen nedsatte produkter*
Salgs- og leveringsbetingelser
Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.hudplejeonline.dk
www.hudplejeonline.dk ejes af Hudplejeonline, CVR-nr. 36574216, adresse Murervej 7B, 6710 Esbjerg, tlf. 60651736, e-mailadresse info@hudplejeonline.dk.
Aftalerne indgås på dansk.
Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via www.hudplejeonline.dk. Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.
Betaling via
Viabill:
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Læs mere her: www.viabill.com/kredit
Betaling via ANYDAY:
Når du vælger at betale med ANYDAY, trækkes første betaling når varen afsendes. Derefter vil du betale din månedlige ydelse på den sidste hverdag fra den kommende måned og 3 måneder frem. Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med ANYDAY ophøre automatisk.
Du kan læse mere om Anyday betalinger ved at klikke her
Vi leverer varen 1-3 dage efter dit køb.
Vi leverer varerne med Postnord, GLS eller du kan afhente dem.
Vi leverer til Danmark.
Varerne hentes på vores adresse (0,00 kr.)
GLS - Pakkeshop (49,00 kr.)
GLS - Hjemmelevering
(59,00 kr.)
Postnord - Pakkeshop
(29,00 kr.)
Postnord - Hjemmelevering (49,00 kr.)
Vigtigt: Hvis den pakkeboks/pakkeshop du har valgt er fyldt, vil din pakke blive leveret til en nærliggende pakkeboks/pakkeshop.
Afhenter du ikke din pakke, så den kommer retur hertil vil du blive opkrævet 60 kr. i returgebyr, samt ny fragt hvis du skal have pakken tilsendt igen.
PriceRunner Købsgaranti
Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. Købsgarantien er gratis og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.
PriceRunner Købsgaranti dækker dig, der er privatperson og bosat i Danmark. Garantien omfatter situationer, hvor butikker ikke påtager sig deres ansvar ifølge loven og afhjælper et opstået problem inden for 60 dage.
For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for en time at registrere dig på deres hjemmeside. Det koster ingenting og tager kun et øjeblik.
Hop ind på PriceRunner og få din Købsgaranti
For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig personligt. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er ødelagt, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.
Erstatning gives kun for anskaffelsesomkostninger, fragtudgifter og den direkte økonomiske skade, du som kunde har lidt. Ingen økonomisk kompensation gives for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.
Besøg PriceRunner for at se de endelige vilkår samt en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale
emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis
medføre en værdiforringelse af varen.
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Fortrydelse ved mængderabat
Hvis du har opnået en mængderabat, og herefter fortryder en del
af købet og ikke længere lever op til betingelsen for at opnå mængderabatten,
vil du ikke længere have krav på værdien af rabatten.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Vi
forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke
afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er
nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og
mailadresse.
Vi registrerer og videregiver
de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Hudplejeonline og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en
række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne
behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne
formål.
Vi samarbejder kun med
databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en
tilstrækkelig beskyttelse.
Den
dataansvarlige er Hudplejeonline.
Du
har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet.
I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om
det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold
til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du
mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan
skrive til os på info@hudplejeonline.dk
Hvis du som forbruger vil
klage over dit køb, skal du kontakte (indsæt kontakt information for relevant
person/enhed i webshoppen). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du
sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens
online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr ”
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 06-09-2022.