Anvend koden fødselsdag5 og spar 20% på ikke i forvejen nedsatte produkter.
Salgs- og leveringsbetingelser
Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.hudplejeonline.dk
www.hudplejeonline.dk ejes af Hudplejeonline, CVR-nr. 36574216, adresse Knoldeflodvej 96, 6800 Varde, tlf. 60651736, e-mailadresse info@hudplejeonline.dk.
Aftalerne indgås på dansk.
Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via www.hudplejeonline.dk. Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.
Benyttes et internationalt betalingskort (som for eksempel Visa eller Mastercard) vil ordrebeløbet blive reserveret på din bankkonto med det samme. I tilfælde af en annullering, vil reservationen af beløbet typisk blive ophævet/frigivet efter 1-2 bankdage. Nogle banker kan dog bruge op til 30 dage på at ophæve en reservation.
Betaling via
Viabill:
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Læs mere her: www.viabill.com/kredit
Betaling via ANYDAY:
Når du vælger at betale med ANYDAY, trækkes første betaling når varen afsendes. Derefter vil du betale din månedlige ydelse på den sidste hverdag fra den kommende måned og 3 måneder frem. Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med ANYDAY ophøre automatisk.
Du kan læse mere om Anyday betalinger ved at klikke her
Vi leverer varen 1-3 hverdage efter dit køb.
Vi leverer varerne med DVS XPress, Postnord eller du kan afhente dem.
Vi leverer til Danmark.
Varerne hentes på vores adresse (0,00 kr.)
Postnord - Pakkeshop (59,00 kr.)
Postnord - Hjemmelevering
(69,00 kr.)
GLS - Pakkeshop
(35,00 kr.)
GLS - Hjemmelevering (49,00 kr.)
Vigtigt: Hvis den pakkeboks/pakkeshop du har valgt er fyldt, vil din pakke blive leveret til en nærliggende pakkeboks/pakkeshop.
Afhenter du ikke din pakke, så den kommer retur hertil vil du blive opkrævet 60 kr. i returgebyr, samt ny fragt hvis du skal have pakken tilsendt igen.
PriceRunner Købsgaranti
Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. Købsgarantien er gratis og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.
PriceRunner Købsgaranti dækker dig, der er privatperson og bosat i Danmark. Garantien omfatter situationer, hvor butikker ikke påtager sig deres ansvar ifølge loven og afhjælper et opstået problem inden for 60 dage.
For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for en time at registrere dig på deres hjemmeside. Det koster ingenting og tager kun et øjeblik.
Hop ind på PriceRunner og få din Købsgaranti
For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig personligt. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er ødelagt, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.
Erstatning gives kun for anskaffelsesomkostninger, fragtudgifter og den direkte økonomiske skade, du som kunde har lidt. Ingen økonomisk kompensation gives for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.
Besøg PriceRunner for at se de endelige vilkår samt en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale
emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis
medføre en værdiforringelse af varen.
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Fortrydelse ved mængderabat
Hvis du har opnået en mængderabat, og herefter fortryder en del
af købet og ikke længere lever op til betingelsen for at opnå mængderabatten,
vil du ikke længere have krav på værdien af rabatten.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Vi
forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke
afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er
nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og
mailadresse.
Vi registrerer og videregiver
de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Hudplejeonline og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en
række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne
behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne
formål.
Vi samarbejder kun med
databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en
tilstrækkelig beskyttelse.
Den
dataansvarlige er Hudplejeonline.
Du
har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet.
I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om
det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold
til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du
mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan
skrive til os på info@hudplejeonline.dk
Hvis du som forbruger vil
klage over dit køb, skal du kontakteSusanne på info@hudplejeonline.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du
sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller
ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000
kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr ”
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 31-07-2024.
Salgs- og
leveringsbetingelser
Disse salgs- og leveringsbetingelser finder
anvendelse på køb af varer på www.hudplejeonline.dk
www.hudplejeonline.dk
ejes af Hudplejeonline, CVR-nr. 36574216, adresse Knoldeflodvej 96, 6800 Varde,
tlf. 60651736, e-mailadresse info@hudplejeonline.dk.
Aftalerne
indgås på dansk.
Fortrydelsesretten
gælder kun for private forbrugere, der handler via www.hudplejeonline.dk.
Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.
Vi modtager
betaling med Anyday, Apple Pay, Dankort, Google Pay, Maestro, Mastercard kreditkort, Mastercard debetkort, Mobilepay, ViaBill, Visa, Visa debet.
Beløbet
trækkes først, når varen afsendes.
Hvis
du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først
betalingen for denne vare, når varen afsendes.
Priserne er angivet i danske kroner. Oven i
prisen skal tillægges prisen for fragt. Du vælger fragtformen i slutningen af
bestillingsforløbet.
Benyttes et internationalt betalingskort (som for eksempel Visa eller Mastercard) vil ordrebeløbet blive reserveret på din bankkonto med det samme. I tilfælde af en annullering, vil reservationen af beløbet typisk blive ophævet/frigivet efter 1-2 bankdage. Nogle banker kan dog bruge op til 30 dage på at ophæve en reservation.
Levering:
Vi leverer varen 1-3 hverdage
efter dit køb.
Vi leverer
varerne med DVS XPress, Postnord eller du kan afhente dem.
Vi leverer
til Danmark.
Varerne hentes på vores adresse (0,00 kr.)
Postnord - Pakkeshop (59,00 kr.)
Postnord - Hjemmelevering (69,00 kr.)
GLS - Pakkeshop (35,00 kr.)
GLS - Hjemmelevering (49,00 kr.)
Vigtigt: Hvis den pakkeboks/pakkeshop du har
valgt er fyldt, vil din pakke blive leveret til en nærliggende
pakkeboks/pakkeshop.
Afhenter du ikke din pakke, så den kommer
retur hertil vil du blive opkrævet 60 kr. i returgebyr, samt ny fragt hvis du
skal have pakken tilsendt igen.
Betaling
via Viabill.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine
varer. Herefter skal du betale din månedsydelse
den 20. i hver måned. Betaler
du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om
betaling hos ViaBill. ViaBill
finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb
over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Læs
mere her: www.viabill.com/kredit
Betaling via ANYDAY.
Når du
vælger at betale med ANYDAY,
trækkes første betaling når varen afsendes. Derefter vil du betale din
månedlige ydelse på den sidste hverdag fra den kommende måned og 3 måneder
frem. Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler
til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med ANYDAY ophøre automatisk.
Du kan læse mere om Anyday
betalinger ved at klikke her
PriceRunner Købsgaranti
Når du handler hos os, er du omfattet af
PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis noget
skulle gå galt i forbindelse med dit køb. Købsgarantien er gratis og gælder for
alle registrerede brugere på PriceRunner.
PriceRunner Købsgaranti dækker dig, der er privatperson og bosat i Danmark. Garantien omfatter situationer, hvor butikker ikke påtager sig deres ansvar ifølge loven og afhjælper et opstået problem inden for 60 dage.
For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og
har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem
Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for en time at
registrere dig på deres hjemmeside. Det koster ingenting og tager kun et
øjeblik.
Hop ind på PriceRunner og
få din Købsgaranti
For at Købsgarantien skal gælde er det
nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig personligt. Du har ret til
erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er
ødelagt, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet
eller leveringen udebliver.
Erstatning gives kun for anskaffelsesomkostninger, fragtudgifter og den direkte økonomiske skade, du som kunde har lidt. Ingen økonomisk kompensation gives for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.
Besøg PriceRunner for at se de endelige vilkår samt en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien.
Du har ret til at
fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage.
Fortrydelsesfristen
udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt
(dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse.
Hvis
du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig,
løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog
ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse.
Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag,
grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den
følgende hverdag.
Sådan
udnytter du fortrydelsesretten
Du
fortryder ved at give os besked om, at du fortryder. Du kan fx sende et brev
eller en e-mail, hvor du oplyser, at du fortryder til Hudplejeonline,
Knoldeflodvej 96, 6800 Varde, 60651736, info@hudplejeonline.dk.
Du
kan benytte lovens standardfortrydelsesformular fortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk.
Fortrydelsesformularen findes sidst i ordrebekræftelsen.
Fortrydelsesfristen
er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden
fortrydelsesfristen er udløbet.
Returnering
af varen og returomkostninger
Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du
sende eller aflevere varen til Knoldeflodvej 96, 6800 Varde uden unødig forsinkelse og
senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.
Varer
kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling. Dao leverer ikke til firma
uden der er modtagelse, så disse anbefaler vi ikke anvendes.
Du
skal selv betale for returnering af varen.
Tilbagebetaling
af pengene ved fortrydelse
Når
du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder
eventuelle leveringsomkostninger
Vi
tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder
senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om
fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget
varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er
returneret.
Vi
gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du
benyttede ved den oprindelige transaktion.
Hentes pakken ikke i pakkeshoppen, og skyldes dette en fortrydelse fratrækker vi de reelle omkostninger for returfragten i tilbagebetalingen. Skyldes det ikke en fortrydelse og ønsker du pakken tilsendt igen, betaler du for returfragten for den er sendt tilbage til os, samt for at pakken sendes igen.
Afprøvning af varen og
emballage
Du hæfter
kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af
varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og
den måde, som den fungerer på.
Du må
normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men
du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må
eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge
den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i
det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi,
tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Du bør
endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den.
Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor
postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Fortrydelse ved mængderabat
Hvis du har opnået en
mængderabat, og herefter fortryder en del af købet og ikke længere lever op til
betingelsen for at opnå mængderabatten, vil du ikke længere have krav på
værdien af rabatten.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan
ikke fortrydes:
Levering
af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager
ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt
efter leveringen.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig
emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl.
oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.
Vi forstår og respekterer
vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om
kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at
implementere en transaktion. Vi
Vi har brug for følgende
oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og
mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne
registreres hos Hudplejeonline og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne
slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre
virksomheder, som opbevarer
og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores
vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller
i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den
dataansvarlige er Hudplejeonline.
Du
har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du
mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle
tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det
kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det
formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at
dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os
på info@hudplejeonline.dk
Hvis du som
forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Susanne på info@hudplejeonline.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en
løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller
ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000
kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Har du
bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online
klageportal her - http://ec.europa.eu/odr ”